Åbningstider:  Man‑Tors  10:00‑18:00   Fre 15.00-19.00   Lør‑ 10:00‑16:00
Ring nu:  +45 31 51 12 73

Om ITech-Rep.dk

ITech-Rep > Om ITech-Rep.dk

Vil du have en kort briefing over hvad og hvordan det fungere at være kunde hos ITech-Rep.dk kan du se følgende video og få en lidt bedre forståelse for hvordan vi har forenklet processen…

-Kvalitet, service og bedste priser fås hos ITech-Rep

Så kontakt os og høre hvad vi kan gøre for dig.

Vores serviceprocess

1. Du kontakter os

Ønsker du personlig betjening skal du enten kontakte os telefonisk, pr. mail eller ved at kigge ind i butikken i vores åbningstid – tidsbestilling er ikke nødvendig. Hvis du derimod ønsker at benytte dig af vores ship&repair service skal du kontakte os og bestille et uforpligtende tilbud til at starte med. Se mere under “Bestil os” fanen.

2. Modtagelse og diagnose

Om du har valgt at benytte dig af vores ship&repair service eller har indleveret din enhed i butikken er processen her den samme. Vi tager imod din enhed og starter med en diagnose på din enhed. Er der noget som ikke stemmer overens med vores aftale bliver du kontaktet for det videre forløb. Ellers påbegyndes reparationen

3. Reparation

Dette trin er sagens kerne, hvor vi får lavet den egentlige reparation af din enhed. Her anvendes der udelukkende OEM- eller originale reservedele på din enhed. Skulle der være nogle udfordringer undervejs bliver du selvfølgelig informeret

4. Returnering/aflevering af din enhed

Efter endt reparation foretages der endelig slutkontrol på din enhed. Såfremt alt virker efter hensigten bliver den klarmeldt og herefter sendt retur til din adresse – eller vi aftaler et afhentningstidspunkt, hvor du selv kan hente din enhed i butikken. Tillykke med din enhed, den er som ny igen og du har 2-års reklamationsret på reparationen.

Galleri